vrijdag 13 februari 2015

De zon schijnt!

De hele week ben ik ziek geweest. De rondwarende griep is ook bij mij op bezoek geweest. Maar vandaag gaat het weer en de zon schijnt! Nu is het dan oppassen dat ik niet meteen te overmoedig word. Alleen even wat bakjes in het muurkasje in de achtertuin zetten. De tuinbonen gaan fantastisch, die zouden eigenlijk al de grond in mogen. In het kasje kunnen ze harden. Komende week gaan ze de grond in.
Verder staan er twee verveine planten en een paar witte salieplanten te overwinteren. De verveine ziet er doods uit maar dat was vorig jaar ook het geval dus ik verwacht dat het wel goed met ze komt. Van de witte salie, die je gebruikt om te smudgen, zien er twee planten heel zielig uit. De derde is nog een beetje groen. Ze zijn vorig jaar gezaaid en dit is hun eerste winter. Ik ben benieuwd of het kasje de goede overwinterplek zal blijken te zijn.


Een van de zoete aardappelen ziet er behoorlijk beschimmeld uit. Ik denk dat dat niets meer gaat worden. Weg ermee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten